-->

wtorek, 3 grudnia 2013

Spadki na giełdach - Co dalej ??

Dziś mamy dość ciekawą sesję. Ale po kolei. Od mniej więcej piątku popołudnia końcówki sesji pokazują przewagę sprzedających. Następnego dnia otwieramy się na prawie niezmienionym poziomie idziemy w górę i powtórka wyprzedaży pod koniec dnia. Dzisiaj wygląda to trochę inaczej otworzyliśmy się na czerwono i delikatnie się osuwamy. Nie ma jakiejś masowej wyprzedaży. Wolumen jest w normie. Są spółki, które idą w górę ponad 1%. Jaki z tego wniosek? Nie wygląda to na razie na masową wyprzedaż. Jak dla mnie jest to kolejne cofnięcie, które wykorzystuje do dokupienia akcji. Dziwi mnie jednak takie zachowanie rynku, ponieważ oczekiwałem raczej płaskiego tygodnia w oczekiwaniu na piątkowe miesięczne dane z rynku. Ustawiałem się pod scenariusz, że piątkowe dane będą złe dlatego FED dostanie wymówkę, żeby nie ograniczać skupu aktywów co powinno dać rynkowi kopa do góry. Jak to się skończy zobaczymy. Nie mam niestety szklanej kuli, która by pozwoliła podejrzeć prawą stronę wykresu :) Zobaczymy z jakim wynikiem zamelduję się  na koniec tygodnia.

W tym tygodniu zacząłem również udzielać się trochę na Twitter'ze. Mój handle to @iceq123 zapraszam do podążania i zadawania pytań. Na razie nie jest to nic stałego nie mniej jednak będę się starał być tam bardziej aktywny i może dawać znać o niektórych transakcjach bardziej na bieżąco.

Przy okazji tej krótkiej notki załączam zrzut moich aktualnych pozycji. 



Podaj dalej, polub lub udostępnij artykuł na mediach społecznościowych. Wielkie dzięki!
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz