-->

poniedziałek, 22 lipca 2013

Zeszły Tydzień upłynął pod znakiem rekordów - 5 i 1/3 Longs - 2 i 3/4 Short - 66% Net Long

Witam,

W zeszłym tygodniu SP500 prawie codziennie ustanawiał rekord wszech czasów. Co o tym myśleć? Nic innego jak, że hossa ma się dobrze i korekty chyba nie widać na horyzoncie. Pozostaje gra z trendem. Należy kupować każdą słabość w akcjach i szorcić każdą zwyżkę w Złocie itd. Chociaż muszę powiedzieć, że dzisiejsze zamknięcie w USA jakoś dziwnie dla mnie pachnie.

Piątek 12 Lipca

  • Zamknąłem Szorta na PM - Zysk

Poniedziałek 15 Lipca

  • Zamknąłem Szorta na RCL - Strata

Wtorek 16 Lipca

  • Otworzyłem 1/3 Szorta na GDX
  • Otworzyłem Lonaga na NKE
  • Otworzyłem 1/2 Longa na SBUX

Środa 17 Lipca

Czwartek 18 Lipca

  • Otworzyłem Longa na YUM

Piątek 19 Lipca

  • Zamknąłem Longa na NKE - Zysk
  • Zamknąłem Longa na SBUX - Zysk
  • Otworzyłem kolejną 1/3 Szorta na GDX
  • Otworzyłem Longa na XLK

Poniedziałek 22 Lipca

  • Otworzyłem Longa na NKE
  • Otworzyłem Szorta na FCX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz