-->

środa, 24 lipca 2013

Dwa Dni Spadków w USA - Koniec Świata ??? - 78% Net Long

Hej,



Mamy za sobą 2 dni spadków w USA. Czyżby początek korekty? Koniec świata? Lała się krew? Uważam, że wręcz  przeciwnie. Mieliśmy dziś bardzo bycze zamknięcie. Ja wykorzystałem ten czasu na dokupienie akcji, które były dziś w wyprzedaży. Poziom 1681 bardzo ładnie się obronił. Nie było pogłębienia na koniec sesji. Kolejne fakty, które popierają moją tezę o byczym zamknięciu to umacniający sie dolar i mocna przecena na złocie. Oba walory są dobrym wyznacznikiem trendu lub lokalnych cofnięć w trendzie w 2013 roku.

Wtorek 23 Lipca

  • Zamknąłem Longa na XLK - Zysk i zarazem pomyłka bo po ogłoszeniu wyników Apple to był najlepszy sektor środę, nawet jedyny sektor, który zakończył sesję na plusie

Środa 24 Lipca

  • Zamknąłem Szorta na FCX - Zysk i znów pomyłka spadł później o kolejne 1%
  • Otworzyłem 1/2 Longa na SBUX
  • Otworzyłem Longa na FDX
  • Otworzyłem 1/3 Longa na HCA (Mam w tej chwili 1 i 2/3 Longa)

2 komentarze:

  1. Mi się coś nie powiodło więc chwilowo stpuję, ale na szczęście moje zagrania ni dotyczą dużych pieniędzy, bo byłoby ze mną źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    znalazłem Pana bloga i spodobała mi się jego zawartość (całe "podejście" do tematu).

    Mój "trading" i inwestycje :-) pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Chciałbym skrócić sobie drogę i uczyć się od profesjonalisty.


    1. Uważam, że jest jeden dobry sposób na zweryfikowanie bloga: zamieszczenie informacji o trejdzie/wejściu przed wejściem lub tuż po, a potem podsumowanie transakcji.

    Proszę o informację czy jest możliwość weryfikacji Pana trejdów w sposób opisany przeze mnie, jest to de facto danie cynku o transakcji :D, ale ja

    nie widzę innej możliwości weryfikacji. Ewentualnie może jakiś inny sposób, o którym nie pomyślałem?

    2. Jaka jest skuteczność Pana wejść/trejdów?

    3. Czy prowadzi Pan może szkolenia z akcji/kontraktów terminowych/forex?

    4. Jeśli nie, to czy zna Pan dobrego szkoleniowca, którego blog/szkoła spełnia punkt 1 powyżej?



    Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tej wiadomości. Bardzo proszę o pomoc, bo samemu łatwo pogubić się w meandrach finansowego świata..... Będzie mi bardzo miło, jeśli zechce mi Pan coś odpisać. :-)


    Z wyrazami szacunku, Mateusz

    O ewentualny kontakt proszę na matiplo(małpa)onet.eu, nie w komentarzach :-)

    OdpowiedzUsuń