-->

wtorek, 25 czerwca 2013

Korekta trwa - Sprzedawaj Górki - 4.15 Longs - 2.5 Short - 62% Net Long

Hej,

Dłuższą chwile nic nie pisałem. W momencie jak zaczęły się spadki zacząłem dokupować różnych spółek. Jako, że Londyn wyprzedzał USA tam kupiłem najwięcej. Patrząc wstecz była to zła decyzja. Na chwilę obecną mieliśmy w USA 2 próby odbicia jedną w czwartek w zeszłym tygodniu a drugą dziś. Obie bez wolumenu i właściwie bez żadnych ruchów w sektorach transportu i finansowym. Bez tych dwóch do wzrostów nie powrócimy. W tej sytuacji w USA sobie poradzę bo tam mam nastawienie neutralnie. Martwi mnie jednak Londyn, który pozostał bez żadnego zabezpieczenia w portfelu. Jeżeli rynek się odbije to będę celował w kupno wrześniowej opcji PUT na FTSE100 ze strajkiem 5800 punktów. To taki plan na najbliższe dni.

Piątek 7 czerwca

  • Zamknąłem Longa na FDX - Zysk
  • Otworzyłem Szorta na FCX

Poniedziałek 10 czerwca

  • Zamknąłem Longa na SBUX - Zysk
  • Zamknąłem Longa na HOT - Zysk
  • Zamknąłem Longa na NWL - Zysk
  • Zamknąłem Longa na HCA - Zysk
  • Zamknąłem Szorta na FCX - Zysk

Wtorek 11 czerwca

  • Zamknąłem 1/2 Longa na WWW - Zysk
  • Otworzyłem Szorta na KMB 

Środa 12 czerwca

Czwartek 13 czerwca

  • Zamknąłem Longa na LEN - Strata
  • Dokupiłem 0.23 Longa na FLTR-GB
  • Otworzyłem Szorta na CCL
  • Otworzyłem Longa na DF

Piątek 14 czerwca

  • Zamknąłem Longa na DF - Zysk
  • Zamknąłem Longa na IGT - Strata
  • Zamknąłem Longa na HCA - Zysk
  • Otworzyłem Longa na HOLX

Poniedziałek 17 czerwca

  • Otworzyłem Longa na HCA
  • Otworzyłem 0.5 Szorta na PNK

Wtorek 18 czerwca

Środa 19 czerwca

  • Zamknąłem Szorta na KMB - Strata
  • Otworzyłem Longa na BAC
  • Otworzyłem 0.5 Longa na WWW

Czwartek 20 czerwca

  • Zamknąłem Szorta na CCL - Zysk
  • Otworzyłem Longa na BGG
  • Zamknąłem Longa na BGG - Zysk (ponad 2% zysku w 20 minut)
  • Otworzyłem 0.62 Longa na DGE-GB

Piątek 21 czerwca

  • Zamknąłem Longa na HOLX - Strata
  • Otworzyłem Szorta na CAT

Poniedziałek 24 czerwca

  • Otworzyłem Szorta na RRGB


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz