-->

piątek, 3 maja 2013

Prawdopodobnie dziś zobaczymy nowy szczyt - 5 longs - 2 shorts

Witam,

Dziś jestem Wam winien sprawozdanie z wtorku, środy i czwartku. Ale zacznę od tego co najważniejsze. Wczorajsze dane z rynku pracy bardzo dobre. To już 3 tydzień z rzędu gdy są one zaskoczeniem. Utwierdza     mnie to w przekonaniu, że również dzisiejsze dane o nowych etatach poza rolnictwem również będą dobre. Jeżeli rzeczywiście tak się stanie to możemy być świadkiem wyjścia SPX nad 1600 punktów. Patrząc na obecną zmienność rynku spodziewam się zobaczyć nawet 1610 punktów. Tak wiem, że mamy maj. I co z tego?? Jeżeli dane będą złe to możemy zawrócić lub mieć po prostu czerwony dzień


Wtorek 30 Kwietnia


  • Zamknąłem Longa na HOT z zyskiem. 8 zwycięstwo pod rząd
  • Otworzyłem pół longa HCA
  • Otworzyłem longa na LEN


Środa 1 Maja


  • Otworzyłem Longa na BAC


Czwartek 2 Maja


  • Otworzyłem szorta na EZPW
  • Z samego rana na otwarciu uruchomiło się moje zlecenia na dokupienie kolejnego pół longa na HCA. Piękny swing 3% w ciągu dnia. Uważam, że nie ma oporów do najwyższej ceny w historri wieć wciąż będę ich trzymał
  • Zamknąłem szorta na PM - ze stratą. Tym samym przerwałem serię 8 zwycięstw pod rząd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz