-->

wtorek, 30 kwietnia 2013

Coraz bliżej pobicia szczytu - 4 Longs - 2 Shorts

Hej,

Rynek zachowuje się  wciąż bardzo mocno. Przewidywany przeze mnie cel na SPX 1601-1603 wciąż pozostaje w mocy.

Wszystkie dane ogłaszane w ostatnich dniach potwierdzają rynek byka. Nieuchronnie zbliżamy się do maja więc trzeba mieć na uwadze stare powiedzenie giełdowe: Sell in May and go away.

A teraz zmiany portfolio z ostatnich dni:

Piątek 26 Kwietnia

Zamknąłem Longa na EAT
Zamknąłem Longa na LEN - tu mały zysk ale prze przez moment byłem nawet 10% do tyłu więc nawet  mały zysk cieszy.
Otworzyłem Longa na BUD
Wpadła mi też do portfela kwartalna dywidenda z CAG

Poniedziałek 29 Kwietnia

Zamknąłem Longa na HCA
Zamknąłem Longa na BUD
Dokupiłem więcej IGT bo jest w tej chwili wysprzedany po ogłoszeniu wyników

W chwili obecnej moja seria to 7 transakcji zamkniętych pod rząd z zyskiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz